Modi di carica di vittura elettrica
Modu 1 EV Charger
A tecnulugia di carica di u Modu 1 si riferisce à a carica di casa da una presa di corrente standard cù un cordone di estensione simplice.Stu tipu di carica implica l'inserimentu di un veiculu elettricu in una presa standard di a casa.Stu tipu di carica implica l'inserimentu di un veiculu elettricu in una presa standard di a casa.Stu metudu di carica ùn furnisce micca l'utilizatori cù una prutezzione di scossa contr'à i currenti DC.
MIDA EV Chargers ùn furnisce micca sta tecnulugia è ricumandemu à i so clienti di ùn aduprà micca.
Hè una recarga chì si trova in corrente alternata (CA), finu à 16 A, attraversu una presa domestica o industriale è ùn ci hè micca prutezzione è cumunicazione cù u veiculu.
U Modu 1 hè tipicamente utilizatu per i veiculi ligeri, per esempiu motociclette elettriche.
Modu 2 EV Charger
A carica di u Modu 2 implica l'usu di un cable speciale cù prutezzione di scossa integrata contr'à i currenti AC è DC.In u modu di carica 2, u cable di carica hè furnitu cù l'EV.A cuntrariu di a carica di u Modu 1, i cavi di carica di u Modu 2 anu una prutezzione integrata in i cavi chì prutegge da scossa elettrica.A carica di u Modu 2 hè attualmente u modu più cumuni di carica di EVs.
Hè una recarga in AC attraversu una presa domestica o industriale chì hà un dispositivu di prutezzione integrata in u cable di carica.
U dispusitivu di prutezzione hà dettu "Incable Control Box" (ICCB) hà a funzione di regulà a putenza è di monitorà i paràmetri di sicurità (per esempiu, per integrà una prutezzione differenziale). terzu o publicu.
Modu 3 EV Charge
A carica di u Modu 3 implica l'usu di una stazione di carica dedicata o una scatula murale muntata in casa per a carica EV.Tramindui furnisce una prutezzione di scossa contr'à i currenti AC o DC.In Modu 3, u cable di cunnessione hè furnitu cù a scatula murale o stazione di carica è l'EV ùn hà micca bisognu di un cable dedicatu per a carica.A carica di u Modu 3 hè attualmente u mezzu preferitu di carica EV.
Hè quandu u veiculu elettricu hè cunnessu à un puntu di carica (EVSE) chì furnisce: per cumunicà cù u veiculu attraversu un protokollu PWM, per assolve a funzione di prutezzione differenziale è protettore magneto-termale è per gestisce l'appruvazioni è a sicurità adatta. punti di cuntrollu.Cù stu modu, u veiculu pò esse ricaricatu in una putenza trifase finu à 63 A (circa 44kW) in ambienti privati è publichi, attraversu u plug di carica Type 2.
Modu 4 DC Fast Charger
Modu 4 hè spessu chjamatu "DC fast-charge", o solu "fast charge".Tuttavia, datu i tassi di carica largamente variate per u modu 4 - (attualmente partendu cù unità portatili da 5kW à 50kW è 150kW, più i normi di 350 è 400kW chì saranu prontu)
Hè quandu a ricarica hè attraversu un puntu di carica in corrente diretta (CD) chì hè dotatu di funzioni di cuntrollu è prutezzione. Pò esse equipatu cù un plug di carica di Type 2 per currenti finu à 80 A, o cù Tipu Combo per currenti finu à 200. A, cù una putenza finu à 170 kW.