Batteria piena in 15 minuti: Questu hè u caricatore di vittura elettrica più veloce di u mondu

U caricatore di vittura elettrica più veloce di u mondu hè statu lanciatu da u giant tecnulugicu svizzeru, ABB, è serà dispunibule in Europa à a fine di u 2021.

A cumpagnia, valutata à circa 2,6 miliardi €, dice chì u novu caricatore modulare Terra 360 pò carricà finu à quattru veiculi à una volta.Questu significa chì i cunduttori ùn anu micca bisognu di aspittà se qualcunu altru hè digià in carica davanti à elli à a stazione di ricarica - bastanu à un altru plug.

U dispusitivu pò carica cumplettamente qualsiasi vittura elettrica in 15 minuti è furnisce 100 km di autonomia in menu di 3 minuti.

ABB hà vistu una crescente dumanda di caricatori è hà vendutu più di 460 000 caricatori di veiculi elettrici in più di 88 mercati da quandu hà intrutu in l'attività di e-mobilità in 2010.

"Cù i guverni di u mondu scrivenu pulitiche publiche chì favurizeghjanu i veiculi elettrici è e rete di carica per cumbatte u cambiamentu climaticu, a dumanda di infrastruttura di ricarica EV, in particulare stazioni di ricarica chì sò veloci, convenienti è facili da operare, hè più altu ch'è mai", dice Frank Muehlon. Presidente di a Divisione E-Mobility di ABB.

charging_car_electric_uk

Theodor Swedjemark, Chief Communications and Sustainability Officer in ABB, aghjusta chì u trasportu stradale attualmente rappresenta quasi un quinto di l'emissioni di CO2 glubale è dunque l'e-mobilità hè critica per ghjunghje l'ugettivi climatichi di Parigi.

U caricatore EV hè ancu accessibile in sedia di rotelle è presenta un sistema di gestione di cable ergonomicu chì aiuta i cunduttori à cunnette rapidamente.

I caricatori seranu nantu à u mercatu in Europa è in i Stati Uniti à a fine di l'annu, cù e regioni di l'America Latina è di l'Asia Pacificu chì seguitanu in 2022.


Tempu di post: 18-10-2021
  • Seguici:
  • facebook (3)
  • linkedin (1)
  • twitter (1)
  • youtube
  • instagram (3)

Lasciate u vostru Messaghju:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi